h0pp@s h0pp@s h0pp@s

Idag har jag lekt massa med Doris (kommer bilder sen om jag hinner) och hjälp till lite här hemma. Nå mer har jag faktiskt inte hunnit och det blir nog inte ica idag heller för att köpa godiset till imorgon för nu ska jag nog se en film och sedan ska jag försöka buda på en kameraväska på tradera! :) Vi glömde bort att kolla efter en i Göteborg så detta får duga! Hoppas jag vinner med ett bra pris! :)

Idag så fick Carro hem ett paket från Hongkong (?) och i detta låg hennes remote controller som hon tidigare vinnit på tradera och jag skulle sååå vilja ha en själv men jag hittar ingen till Nikon 3100, utan bara såna med trådar och skit. O så vill jag inte ha! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide