How do you know

Har nyss sett klart filmen How Do You Know. Mina förväntningar var ganska stora efter jag sett vilka som var med i den.. men så bra var den faktiskt inte. Jag har sett bättre filmen! Men nu säger jag inte att ingen borde se den för vi alla tycker ju olika och jag tror nog massa kommer gilla denna film! :) Jag har ju sett sämre filmer också!
"När den professionella softbollspelaren Lisa plötsligt förlorar allt inleder hon en romans med baseballstjärnan och kvinnokarlen Matty. Innan det hinner bli allvar mellan dem träffar Lisa även George - en affärsman som försöker få ordning på sina problem med sin far och rättvisan. Precis när allting håller på att rasa samman så händer det oväntade..."

Jag rekomenderar filmen till er som gillar lite romantik och trassel. Filmen får tre av fem stjärnor av mig...

Kommentarer
Postat av: Cecilia Nylund

- förutom att jag har världens halsont så är det bra med mig.

Vad gör du?

2011-08-16 @ 18:32:12
URL: http://ceciiliasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide