Paul

Det vart filmen Paul jag såg ikväll och jag måste bara få säga att i början trodde jag seriöst att det var en b-film men det visade det sig inte vara utan den var ju faktiskt rätt bra! :) Slutet också för det var ju lyckligt! :) Vilket jag gillar, thihi!

"Paul som har varit på jorden de senaste 60 åren efter att ha crashat bestämmer sig en dag för att fly från den militärbas han har varit på. Han tar sig på första och bästa fordonet han kan hitta, en husbil med två stycken Sci-Fi nördar som är på deras livs resa genom USA. Efter att ha FBI och en galen pappa som ska ta tillbaka sin dotter efter att de av misstag har råkat kidnappa henne bestämmer sig Graeme och Cliveatt planera den ultimata flyktplanen åt deras utomjordliga vän Paul."


Filmen var lite smått rolig och spännande och det var mycket roligt att följa med på deras äventyr (haha?) Och som sagt, jag gillar slutet! Lyckliga slut=awesome! Jag rekomenderar filmen till er alla! Och den får fyra av fem stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide