The lincoln lawyer

Idag är det en dag på stan här i Lycksele men jag orkar inte dra mig dit för vad händer där egentligen? Massa företag som gör reklam för sig själv, jätte kul?! Nej! Så jag stannade hemma idag och jag har just sett klart filmen The Lincoln Lawyer som var helt okey! Jag trodde att den hette The lincon lawyer (utan L) och att han var presidentens advokat men så var det ju inte, haha! Jag satt typ hela filmen och vänta på när presidenten skulle komma fram nångång, thihi fel av mig!
"Mick Haller är en hal och karismatisk försvarsadvokat som jobbar från baksätet på sin Lincoln. Han dras in i en förrädisk härva av svek och mord när hans livs fall dimper ner framför motorhuven. Rikemanssonen Louis Roulet står åtalat för mordförsök på en ung kvinna och pengar är inget som står i vägen för han ska frikännas. Men när Mick tar sig an Roulet som klient sätter han i gång ett händelseförlopp som hotar hela hans existens och snart visar det sig att han bara är en bricka i ett infernaliskt spel."
Filmen var bra men lite trög tycker jag faktiskt. Det började hände lite mer i slutet men hela början och mitten var lite långdraget.. men jag rekomenderar iallafall filmen för det var ju inte superdålig precis! ;) Och den får fyra av fem stjärnor av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide