bio

Fick ett meddelande av Kajsa ikväll typ tjugo över sex och hon frågade om jag ville hänge med på bio och självklart ville jag det så det blev en racersnabb påklädning och håruppsättning och snabbt in i bilen och mot MB eftersom bion började 7. Innan bio ska man ju helst vara där i god tid och jag trodde jag kom lite sent men icke. Perfekt!

Vilket jag vet fler också gör! Men gör verkligen alla det? Finns det någon som inte gillar biopopcorn? ;o
Bion var riktigt bra, vi såg filmen Braids Maids och mycket mycket rolig var den! Rolighet = 100%, några skratt fick man sig då! :)
Skriver om filmen senare eller imorgon! (:
Tagga skola imorgon, eller hur var det nu? ;o Vi har både matte och engelska diagnos och det är ingenting jag är jätte peppad över..

Kommentarer
Postat av: johanna

de är super gott :D

2011-08-30 @ 21:17:47
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide