What should I do?

Idag har jag inte haft ett piss att göra och jag tror det kan bero på att Carro är borta och spelar match och jag har typ ingen att vara med. Fast det kan ju också vara så att jag är så lat, hahah! Jag orkar inte ta konatkt med någon kompis eller så för jag känner mig inte rikigt på vara med kompis humör idag (eller som alla andra dagar)! Så idag har jag rusat på tiden med lite promenad med Doris, städat, spelat The Sims (1 minut) och slitit bort tapet från lilltoan.
Jag tänkte att jag kanske kan lägga upp lite bilder på toan och hur jag typ tänkt att jag ska fixa till det? Alltså bara för att jag ska ha nånting att göra ;] Hahah och sedan kanske jag kan göra detsamma med rummet där nere som jag också vill fippla lite med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide