Belägringen

Har jag tillbrungat min kväll men filmen Belägringen. Ganska bra men en väldigt lååång film.. På något sätt så kändes den lite seg och tråkig, kanske berodde på att jag inte satt fastklistrad i filmen utan var lite upptagen med datorn.
"Amerikansk action från 1998. En bomb sprängs i New York och gruppen som utfört dådet kräver att shejk Ahmed Ben Talal ska friges. FBI-agenten Anthony Hubbard får hand om fallet och får hjälp av CIA-agenten Elise Kraft. De lyckas lokalisera terroristgruppen som slås ut. Men så detonerar ytterligare två bomber och man inför undantagstillstånd i New York och militären kallas in. Nu måste Anthony och Elise tillsammans med befälet Devereaux försöka hitta de som ligger bakom hoten mot staden."
Jag rekomenderar den till dig dom gillar lite spänning. Filmen får tre stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide