brum brum!

Gud vad mopederna körde snabbt och levde om idag, hihi :) Men förvånad att ingen tjej körde.. :/ Jag ställer upp nästa år vettja! Behöver bara en riktigt bra morped först! Någon som har en jag kan köpa för ett bra pris? Och den ska ju gå jävligt snabbt såklart! Jag får ju inte förlora över gammgubba!
Nu så händer det inte speciellt mycket. Ska typ ut och sparka lite boll men sen vet jag inte.
Nästa år så tror jag att jag ställer ut epan! För vissa av dom som ställt ut idag var väl inte sådär jätte fina så jag tror inte jag skulle ha den fulaste där iallafall! :) Så nästa år händer det kanske! Hoppas bara någon röstar på min då ;)
Ska lägga in en bild på epan min nångång så får ni säga vad nu tycker om den :) Om jag får bra kritik så ställer jag självklart ut den nästa år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide