När lammen tystnar

Har som sagt ikväll sett filmen När lammen tystnar. Riktigt bra film tycker jag. Jag har hört namnet på den väääldigt många gånger men inte så mycket om den men bra var den!
"Amerikansk skräck från 1991. FBI-agenten Clarice Starling är på jakt efter den hänsynslöse seriemördaren Buffalo Bill som av någon konstig anledning flår sina offer. I hopp om att få hjälp med att luska ut varför Buffalo Bill stjäl sina offers hud kontaktar hon massmördaren Hannibal "The Cannibal" Lecter."
Jag rekomenderar filmen starkt! Och ni som inte gillar skräckisar (och har hört hur läskig den är) den är faktiskt inte så läskig! Jag har sett mycket värre och jag som knappt ser skräckisar ;) Filmen får fem av fem stjärnor av mig...
Just nu så ser jag också en bra film vid namn Diary of a mad black woman. Och en sak som jag bara måste få säga.. :O Så sjukt lik Orlando i den filmen är Martin Stenmarck! :O Helt jävla sjukt, dom måste ju vara släkt på något vis för jag trodde seriös att det var Martin i filmen!
Ni kanske inte tycker de är så lika? Men se filmen, då jävlar! ;) kloner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide