Ni kommer få se en hel del vatten

Jag tänkte lägga upp bilderna från Mordseleforsen nu. Och som det står i rubriken-Ni kommer få se en hel del vatten!
Jag tog ungefär 200 bilder men jag har lyckats tunna ut det till bara 121 bilder nu. Men fortfarande  för mycket foton för ett enda inlägg tycket jag. Så jag delar upp bilderna i olika inlägg istället :)
Tycker själv att jag tar ganska fina naturbilder, vad tycker ni? :)
Bilderna är oredigerade eftersom jag inte har den tiden just nu!
Söta söta söta du! ♥
Doris gillade inte att gå över broarna när de såg ut såhär, så det slutade med att vi bar henne! x]
Massa kärlek till dig! ♥
Carro blandade sin egen lilla mix men det var bara gott i början ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide