Nu är det spikat!

Nu är det spikat! Det blir Sandsjön imorgon med familjen! Jag hade gärna haft systemkameran då men jag får nöja mig med den digitala istället. Det kommer bli sjukt kul iallafall! Men som ni kanske förstår så kommer jag inte kunna blogga på dagen, blir väl isåfall när vi kommer hem men vet inte när det blir. Annars så blir det inlägg och bilder på lördag! ;)
Apropå kamera så fick jag två kommetarer av Susanna (Doris uppfödare) om systemkameran.
SV: Jo om jag blir trött på det objektivet jag får med nu så blir det nog att jag köper 18-200.
Nej det är inte alls dåligt, det var ju billigare än Audio Video :D Kanon bra!
Jaha jaha, tack för tipset. Det visste jag inte :)
Jo, det kommer bli en massa bilder på Doris! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide