Gårdagen

Ligger hemma och är sjuk idag, så jag tänkte passa på att skiva om gårdagen nu.
Var ju ledig igår men hade ju bokat tid av hudanalys klockan 10 på Doc Morris så det blev ingen sovmorgon..:/ Och mina förväntningar av den analysen var inte sådär jätte.. "peppande" (eller vad man ska säga..) Men det gick bra och det var mycket härligt, förutom en sak. Det var en vanlig stol man satt på och bakom den stog det en bänk som man la upp huvudet på. Lite grann kunde dom väl kostat på sig?! Det var ju obekvämt och man fick jätte ont i nacken! Inte okey! Köp in en säng eller nånting mer bekvämt!
Efteråt så for jag, mamma, Erik och Oskar till Lyckan (igen) och jag solade ryggen idag eftersom jag solade magen igår (det var lite skillnad) och jag lyckades bränna mig så oooootroligt mycket! (not so happy girl right now) Så nu är det ännu större skillnad på bak och fram! Heheh.
Och det där är bara ryggen. Låren är typ dubbelt på röda! aj aj aj! Och fatta om jag plågades varje gång jag vände mig i sängen.. fuck this!
Vet inte vem hon är men jag tyckte det skulle bli ett fint foto! ;)
Min bruna mamma. Inte sådär jätte kul att sola brevid henne x] haha! ♥
Klockan fyra så for vi hem igen eftersom våran beställda soffa skulle komma klockan fem (lägger in en bild på snyggingen sen). Sedan cyklade jag iväg på fysträningen och gud, jag märkte att jag druckigt för lite vatten på dagen, hah! När jag jag kom hem så packade vi upp soffan och monterade ihop den. Tog ett tag men till slut stog den på plats!
Just efter jag duschat så ringde Maja och frågade om jag ville vara med hon och dom andra (Sanny, Sofia och Kajsa). Vi raggade runt lite på stan sen gjorde vi väl inte så mycket mer! Typ snacka :) När jag kom hem smörjde jag mig direkt med kylbalsam på baksidan (plågats hela kvällen av brännan) och smörjde in ansiktet med de nya produkterna också.
(Detta inlägg har tagit flera timmar att göra, haha! Men vet faktiskt inte varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide