Harry Potter - It all ends here

Har sett världens bästa Harry på bio ikväll. Så obeskrivligt bra filmen var! Detta är den bästa film jag sett och kommer se, det är jag helt jävla säker på!
Man har ju hört av alla som läst böckerna att han skulle dö och jag hade ju ångest innan filmen började, haha! Att sitta där och se filmen och veta att han skulle dö.. och sen så gör han inte det! Fucking underbar känsla då! :O

Ahh, nu är det slut!... Känns overkligt. Vi har ju växt upp med Harry Potter och likaså skådespelarna! Kommer bli svårt att se någon av dom i en annan film efter detta!
Jag har ju aldrig läst bäckerna eller så men dom som gjort det har ju som sagt sagt att Harry skulle dö, så alltså måste ju dom som gjort filmen har lagt till det som hände där efter! Eller hur? Ifall det är så, lots of love to you!

Ja som jag sa, vi ungdomar har växt upp med dom! Harry och company har varit en del av vår uppväxt och kommer vara en del av våra liv! Massa massa massa kärlek till er!♥


Filmerna har varit bland de bästa filmerna jag sett och jaaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga! Jätte sorligt att det är slut nu men det har varit en fantastisk resa iallafall! ♥ kärlek till tusen!




Vet att det inte går, men filmen får tio av fem stjärnor av mig! hihi bara för att ni ska fatta hur sjukt bra filmen var! Eller 'filmerna!'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också sett den! Kärlek!

2011-07-15 @ 00:10:05
Postat av: Emma

haha tänk att de har varit så där små ^^

2011-07-19 @ 21:20:33
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide