Lekfull dag

Idag har det ju varit ganska hyfsat väder (fast det egentligen inte skulle det) så jag passade på att sola lite grann men jag tror jag inte hann få någon färg :/ Men det hade däremot Oscar som kom hem från Milan fotbollslägret idag. Har var riktigt brun, men det är klart. Han har ju sprungit runt i solen hela dagarna! ;)
Lillebror har varit med Jonathan hela dagen och det blev automatiskt jag och Carro med. Efter middagen så fortsatte allt lekande och tillslut kom då Oscar hem. Då lekte vi ytterligare två lekar.. Tjuv och polis och Kurragömma med vink. Riktigt kul faktiskt (a) hahah! Ibland måste man ju få bete sig lite barnsligt! ;) hihi eller hur?
Hade bestämt mig att inte fara på Åsele marknaden idag men Carro skulle dit med några så jag hoppade på dom och jag vart astaggad faktiskt. Men nu har dom betsämt sig att inte fara så är lite småledsen nu, men jag får väl fara nästa år istället...
Jag har ju så himla dåligt minne men jag tror detta är allt som hänt idag.. Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide