hur jag än gör kanske jag ångrar mig

Skulle på stan idag och lämna in telefonen och kolla om erbjudandet på kameran fortfarande var kvar. Men lämna in telefonen behövdes inte eftersom när jag skulle visa mamma felet så var felet just då att kameran fungerade! :O Hahah från ingenstans! Den var ju helt död igår.. Aja, mirakel kan hända ;] Erbjudandet på kameran var fortfarande kvar men jag har fortfarande inte bestämt mig (a) hur ska detta sluta? Jag är rädd ifall jag inte köper den att jag sedan kommer ångra mig och ifall jag köper den så är jag rädd att jag då också kommer ångra mig.. ;s
Har nyss varit ute och gått med Doris och nu händer det väl inte så mycket mer. Blir nog en massa tv hädanefter.. Vet någon om det går någonting bra på tv ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide