tell me who said that

Enligt alla väderprognoser så skulle det vara dåligt väder idag och de senare dagarna men det har ju varit kanonfint! Så litar man verkligen på att det blir dåligt väder imorgon?
Idag så har jag solat lite och varit på Badparken med mamma, Carro, Erik, Jonathan, Oscar, Eva, Filip och William. En hel del ja! Det var proppfullt med folk ibörjan men när molnen börja anlända så stack allt fler och tillslut vara det bara några få kvar..
När jag kom hem så stack jag ut och sprang. Kändes tungt i början och trodde jag inte skulle klara hela rundan men det började kännar bättre sen och tillslut gick allt på räls. Fick jätte mycket kraft och jag orkade både ta ruscher och upphopp (vilket jag inte kunnat innan). Efter jag sprungit rundan så sprang jag ytterligare en liten till eftersom jag hade så pass mycket ork! Kändes skööönt.
Ikväll har vi varit hos mormor och hälsat på och nu har vi kollat på finalen mellan Japan och USA. Spännande match! Jag trodde USA skulle vinna men tydligen inte.. ;) hihi. Stark vilja hos Japan! Och en sak jag bara måste få säga.. USA sög på att lägga straffar! :O Herregud! En 10åring hade ju satt dom där ;] Grattis Japan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide