händer ju saker hela tiden

Någon strålande sol blev det väl inte precis idag.. delvis sol och mycket moln och blåst istället. Man kan inte lita på vädret numera :/ Jag har kommit fram till att det blir dåligt väder imorgon men mamma säger att det ska bli fint.. Vem har rätt tror ni?

Idag har jag men familjen varit på Lyckan och byggt sandslott och grejer. Jag tog en massa bilder med Carros kamera men hon är ju så seg på att lägga upp bilder. Jag skulle ha haft en egen! ;) När vi kom till lyckan så var det typ bara fyra stycken där.. :O Det var ju inte jätte kallt så jag vart förvånad! men sedan så började det droppa in allt mer folk.
Efteråt så for jag, mamma, pappa, Erik och Oscar på Second Hand och Erik köpte tio stycken VHS filmer för 20 kr, billigt! ;) Hihi en kul sak som alltid händer när jag ska fara någonstans och spendera pengar är att jag alltid glömmer stålarna x] Hjärnan fattar inte att när jag ska shoppa så behövs det pengar, thihi!
Jag vart sugen på att köpa en tv för bara 100 kr (billigt som bara den!) och ställa den nere i lillrummet. Skulle vara perfekt!
Kväll var det varit fullt upp med studsmatta och fotboll med lillebror och hans kompisar. Inte för att skryta men jag vann fotbollen :] tss. Och idag har jag lärt mig ryggbackflip (jag har kunnat det förut men efter att inte ha hoppat studsmatta på några år så har jag tappat lite) thaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide