hård dag med mycke slitgöra

Idag har jag varit en duktig flicka, jag har städat rummet och epan, varit ute och sprungit och planterat blommor (vid mitt lilla projekt som jag pratade om igår) Sedan efter det så har jag spelat en hel del fotboll eftersom vi idag fått ett 9manna mål på gården (målet tillhör grannarna men finns ej plats på deras gård så slällde de hos oss istället) Våran gård har gått från vanlig familjegård till lekplats på typ en vecka (a) hahah.
Idag så vart ju mitt projekt klart och tänkte nu lägga upp lite före och efterbilder. Hoppas det gillas!
Vad tycker ni om resultatet? Jag tycker att det blev mycket bra. Ljusare och fräääschare! Nästa sommar så kommer rebarberna och gräslöken att ha vuxit till sig och blivit större och jag tror det kommer bli kanon! Vad tror ni? :) Jag är rikigt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide