lungene beda?

Idag har det inte hänt något speciellt utan jag har bara tagit det chill. Egentligen så skulle jag ut och springa men eftersom jag har så ont i kroppen så blev det ingen utan det blir fyra stycken pass den här veckan istället.
Betsele herrar spelade match mot något halvfinskt lag idag och jag for dit och såg den med Carro, Gabriella och Hanna. Resultatet blev 4-1 till Betsele, brabra!
Efter det så hände det egentligen ingenting tills vi for iväg till farmors stuga och och chillade där ett tag med fiske och fika. Själv så fick jag en liten aborre på första försöket (stor fiskarn, haha eller hur?)
Ikväll så har jag sett på Morden i Midsomer och När lammen tystnar. Jag har hört så mycket om den filmen och jag har alltid velat se den. Jag har hört att den var riktigt läskig. Men så läskig tycker jag faktiskt inte att den var ;) Men tänkte skriva om den filmen i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide