motorveckan

Springningen gick riktigt trögt idag.. men jag tog mig fram iallafall (bra de). Men det vart bara 25minuters springning så jag får väl sprina de yllerligare 20 minuterna någon annan gång i veckan.
I veckan (Lördag 23 Juli - Lördag 30 Juli) så är det motorveckan här i Lycksele och imorgon blir det en tidig morgon eftersom vi ska till stan på epa/mopedutställning och mopedracing. Tänkt ställa ut min egen epa men ändrade mig.. Lacken är väl inte den bästa och jag tror jag inte skulle ha en chans att vinna något pris. Men jag ska dit och kolla iallafall! :)
Hoppas på bra väder imorgon för jag är trött på det här lite halv taskiga vädret som legat över oss nu några dagar. Jag vill ha sol och värme (vilket jag tror ni alla kanske vill!) Någon som vet när solen kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide