bra dag avslutas med en bra kväll!

Sprang hem från stugan idag, duktigt! Men en hemsk sak hände som nästan fick mig till panik. En thailändarbuss kom körande jättesakta bakom mig och jag trodde seriös att dom skulle kidnappamig eller nåt så jag sprang in på en stig, men hörde sedan att de saktade ner och körde in på stigen så jag vände om och gav dom blickan: Rör mig, då jävlar (hahah!) och sedan sprang jag ut på vägen igen och då började Anna öka på stegen, hihih! men som tur så följde dom inte efter mig, fast varje gång jag hörde någonting sedan så började hjärtat bulta, hehehe ;) Men jag tog mig hem!
Ikväll så har jag och Emelie varit ute och kört, hon åkte med mig eftersom hennes var trasig. Vilket jag tror min nu också är. Oh jag kommer halta imorgon för det har gått så sakta att köra ikväll och jag har bara varit och tryckt på kopplingen och bromsen ikväll typ.. fick jätte ont i foten av att behöva fippla och grejer hela tiden, hahaha! Nu ska man inte klaga på att 30km/h går sakta!
Imorgon så är det massa kul och ska se om jag får med mig någon! :) Hoppas!
(orkade inte leta åt några bilder till detta inlägg eftersom jag måste ju upp någongång imorgon! Godnatt på er!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide