fan

Vart badparken idag med familjen. Jag och Carro spelade lite volleyboll med Moa och Irma och sedan kom Kevin och Melvin så vi spelade mot dom och vi vann såklart (tror dom vann faktiskt).
Sedan vart det avfärd hem för att packa till match och ladda upp. Matchen gick väl inte sådär jätte bra.. Resultatet blev 0-0 ;( ;( ;( ;( ;( *cut cut cut* Lika mot vilhelmina det ät ju värre än helvetet (sant!). Vi var värd vinsten eftersom vi bara var på deras planhalva men vi hade inte riktigt turen med oss. Skulle blivit typ 5-0 till oss egentligen tycker jag, menmen.. Ibland får man inte in bollarna..! Vi tar dom nästa gång! |Vilhelminaspöket..|
Jag var iallafall lite glad eftersom jag nickade några bollar (nickträningen har lönat sig) hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide