Circus Wictoria

Kom hem från cirkusen för att tag sen och jag är nu en plasthatt rikare. Yesss! *överlycklig* eller? ;) Circusen var mycket bra och underhållade! Synd bara att den var så lång att jag missade Dr House men jag får väl se på ondemand någon annan dag. En sak som jag tyckte var bra var att clownen inte var sådär jätte sminkad och hemsk utan den här var ju lagom och bra! Hihih jag hatar clowner, speciellt när de springer runt i publiken och letar folk att ha upp på scenen.. hahah. Hatare!
Ser ni? Inte hemsk alls! ;)
Om ni befinner er nära cirkusen någongång så tycker jag du ska se den. Den är verkligen sevärd. Ett minus var popcornen, dom var lite för salt, haha ;]

Kommentarer
Postat av: Susanna

Var utanför en stund och socialtränade foxflickorna, du kan ju gissa hur häftigt dom tyckte om kameler =)

2011-06-29 @ 01:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide