igår

Hann ju inte skriva vad som hände igår så jag gör det nu medans jag har tid. När jag vaknade typ kring halv tre så bakade jag och Carro chokladbollar efterom lillebror skulle ha kalas. Hihihi det slutade med att vi åt typ upp hälften av all deg ^^ hahah okej nej, inte så mycket men lite grann iallafall! ;] Hahah vi kom alltid på någon annledning för att vi skulle få ta en choklad boll. T.ex. -Dom äter ju inte 4 chokladbollar var så vi kan ju ta en. -Vi ska ju ändå göra en till sats så vi kan ju ta en. osv. Hahah tjock eller vad? ;] Efter chokladbollsbakandet så gjorde vi i ordning alla godispåsar till barnen. Det vart väldigt mycket godis de fick, hihi. Av det som blev över delade jag och Carro på och gjorde våra egna påsar (a) haha. Efter allt gottande bytte jag om till träningskläder (för jag ville inte göra det medans alla barnen var här, hehe) Efteråt så tog jag en ganska lång promenad med Doris. Jag brukar aldrig känna att jag vill gå långpromenad men igår så kände jag faktiskt det! :) Så vi gick en extra lång runda och det var helt underbar! Det var tyst, varmt, blåste lite härligt och Doris var inte alls jobbig. Måste göras om! ;] hihhi.
När jag kom hem så for jag iväg på träning. Vi hade löpträning och vi gjorde nå test som vi också gjort tidigare och vi skulle nu försöka slå tiden.
Sedan så for jag hem och pappa tankade epan för jag skulle upp till mormor och morfar eftersom kalaset fortfarande inte var slut. Så jag tog med mig min godispåse och stack. Och shiit vad det tog lång tid att köra upp till dom! 10 min, jag är ju van att det bara tar några minuter. Just då så önskade jag att epan gick lite fortare! ;) hihi. När jag kom fram så var syster redan där eftersom hon for dit tidigare på dagen. Vi spelade lite Uno och yatzy, sedan när kalaset var slut så brummade vi hemåt. Och 10 minuter hem då också..(men nu hade jag ju sällskap med mig) Så det kändes faktiskt som det gick fortare. Men fortfarande segt ;]
Backen är brantare än vad den ser ut :)
30 km/h väldigt segt ibland! Rather slowly and legal than fast and illegal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide