Letters to Juliet

Jag har just sett (tror jag) världens bästa film! Letters to Juliet ! Vilken underbart bra film! Super bra handling och jag fastnade verkligen i filmen. Bra slut dessutom (vissa filmer brukar ha problem att sluta som jag vill att de ska!) hihih ^^

"En amerikansk tjej semester i Italien finner ett obesvarat "brev till Juliet" - ett av tusentals missiv kvar vid den fiktiva älskare Verona gård, som vanligtvis besvaras av en av "sekreterare Juliet" - och hon går ett uppdrag att hitta de älskande refereras i brevet." Ja, jag vet. Jag fatta det inte heller x] Jag snodde det från IMDb och där står det på engelska, och Google translate är ju inte det bästa alltid.. Men ni måste iallafall se filmen! Jag rekomenderar den till er som gillar lite äventyr och romantik.
Som jag sa, jag älskar slutet. Men tycker väldigt synd om Victor! Menmen, han hittar någon ny! ;] Filmen får fem solklara stjärnor av mig!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide