middag

Jag skrev ju aldrig om avslutningsmiddagen igår men jag sa ju att jag skulle berätta om det lite idag, så jag har nu tänkt göra deeeet. Tänkte ta en bild på klänningen jag bar också men hade inte tid. Jag fick iallafall positiva kommentarer om den ^^ (lycklig man vart). Det var ju några som tog gruppbilder och om jag ber någon skicka så kan jag ju lägga upp bild på klänning + några fler på vänner och så!
Iallafall...Påväg till hotellet igår så fick jag värsta ångesten! Jag ville inte dit! Kändes som jag var fel klädd och bara, aah.. helt fel (fast jag inte sett hur de andra såg ut än). Så jag ringde till mamma ^^ hihi och sa att jag inte ville men hon fick mig iallafall tuillsut att gå dit och se mig om vad folket har på sig och så. Så jag gjorde det.. och jag var inte alls udda eller så. Alla hade ju på sig fina klänningar! :) hihi.
När vi kom in på hotellet så satte vi oss vid borden och fick då information om vad som skulle hända under kvällen. Till middag fick vi nån kyckling med potatis och till efterrätt fick vi marängswish. Gott gott! Men alltså guuud vad varmt det var där inne! Tur att man kunde gå ut och svalka sig! :) Efter efterrätten gick vi ner till nattklubben och 'röjde' runt, haha! (eller hur var det nu?) Jag hade inte så jätte kul där på kvällen men jga stannade iallafall kvar till halv 11. Kunde inte stalla längre eftesom det är match idag mot Vännäs.
-Fan vad man har svettats de senaste dagarna! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide