Movie night

Det blir tv ikväll och jag har kollat lite på vad det går för filmer ikväll och jag har hittat två stycken jag verkligen vill se. Hoppas bara de andra går med på det! ;)

Klockan 21.00 på TV 6 så går filmen Wedding daze. Trailern har lite dåligt ljud men det får duga. (för jag hittade ingen annan..)
"Amerikansk komedi från 2006. Den unge Anderson har gett upp hoppet om att finna den rätta sedan han förlorat sin flickvän under minst sagt dramatiska omständigheter. Efter att hans kompis utmanat honom att försöka hitta en ny kärlek friar han till första bästa tjej. Döm om hans förvåning när hon tackar ja!"

Klockan 00.10 på TV 4 plus så går filmen Invisible. Den verkar riktigt bra! :)
"Amerikansk thriller från 2007. En natt blir Nick Powell överfallen och lämnad att dö men han dör inte utan hamnar i en skrämmande andevärld. Ingen kan se honom förutom Annie och hon är den enda som kan rädda honom. Tillsammans måste de försöka lösa mysteriet innan det är för sent för Nick att komma tillbaka till livet."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide