panik!

Jag var helsäker på att fotbollsträningen var klockan 19.00 ikväll. Så jag satte mig vid datorn och tog det bara chill, sedan när klockan var 18.03 så kollade jag på hemsidan för att se när vi skulle samlas. Och då stog det: 18.15 samling på Shell. Panik! Jag slängde av min kläderna och drog på mig fotbollsgrejerna som låg blöta i påsen jag använt idag.. sedan hoppade jag in i epan och brände brände brände satan till Shell. Som tur va så var Ronny fortfarande kvar eftersom han väntade på Felicia som såg på balen. *Pusta ut*
Ikväll var vi inte många på träningen så den blev inte seriös alls... Anna inte gilla! Egentligen så vill jag bara skrika och klaga på vissa grejer men det kan jag ju inte här.. så jag skriver bara lite ord istället som har med det att göra. -Back -Förstår varför 94erna slutade -Kiosk -Jävla äckel -Idiot -Misslyckad -Borde inte få.. Såå, nu fick jag ut lite av min ilska ;] hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide