Slumdog Millionaire

Den där mjukglassen smakade riktigt gott!! När jag ända var på Shell så passade jag på att köpa lite ny, god lukt till epan. Wunderbaum! (Vanilj och New Car) Glassen fick vi snabbt trycka i oss eftersom vi skulle hem och se Slumdog Millionaire som började klockan 21.00.
"En tonåring från Mumbai som växte upp i slummen, blir en tävlande den indiska versionen av "Vem vill bli miljonär?" Han har gripits misstänkt för fusk och under förhör är händelser från hans liv historien till varför han vet svaren."
Jag älskade filmen! Den hade bra handling och den var bra ihopsatt så man verkligen fattade! Äskar dessutom att den slutade lyckligt! Jag rekomenderar den! Filmen får fem stjärnor av mig...
You have to see it!

Kommentarer
Postat av: Saiddaniella

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-07-08 @ 11:35:39
URL: http://saiddaniella.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide