Step by step

Gillar den här dagen betydligt mer än de två som varit, för idag jobbade jag mellan halv 9 och halv 4! Jag var lagomt trött när jag vaknade och nu har jag ju tid för annat, tills fysträningen börjar... :/ Känner mig inte så där jätte taggad för det men.. I have to! And I need it hahah jag vill inte erkänna det men det är faktiskt så..:/ Önska jag våre i toppform och kunde äta hur mycket godis som helst och ändå stå kvar där man var! ;) hihi. Int äre lätt å va männish!
På mitt sommarjobb så går man ju en hel del fram och åter och jag tyckte att det kunde vara ganska kul och se hur många steg man tar per dag. Så jag ordnade fram stegräknare på mobilen och slutresultatet på denna dag blev 3139 steg. Fast idag har jag åkt ganska mycket bil så jag tror att jag tog betydligt mycket mer steg igår än idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide