The invisible

Då var sista filmen för kvällen sedd. The invisible, det var en mycket bra film! Ibörjan kändes den väldigt sorglig och jag visste ju redan att han skulle dö så man satt ju liksom och "väntade" på det. Filmen var spännande rakt igenom och en sak som jag lade på minnet var att han aldrig gav upp. Han visste ju att ingen såg eller hörde honom men han gav ända inte upp! ;o
"Amerikansk thriller från 2007. En natt blir Nick Powell överfallen och lämnad att dö men han dör inte utan hamnar i en skrämmande andevärld. Ingen kan se honom förutom Annie och hon är den enda som kan rädda honom. Tillsammans måste de försöka lösa mysteriet innan det är för sent för Nick att komma tillbaka till livet."
Det står ju att Annie kunde se honom, men det kunde hon ju inte! Hon kunde ju bara höra honom och då förändrades ju hela min syn på allt. Men jag rekomenderar filmen till er alla! Slutet gillade jag typ 60% (om man kan säga så) Bra att han överlevde, men Annie då? Varför kunde det inte bara sluta ännu lyckligare?! Filmen får fem stjärnor av mig, men nära fyra eftersom det där med Annie... (har egentligen mycket mer jag vill säga men det är godnatt för mig nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide