boring

Ååh gud vad tråkig bloggen känns nu! Det har ju hänt en massa denna vecka men jag har inte ett jävla foto av det.. känns inge bra det här! Önska jag hade en systemkamera, då lova jag att det skulle ha funnits massor av bilder på bloggen den här veckan! Ahhja, får vänta tills efter sommarjobbet då jag och Carro sak köpa en kamera tillsammans. Och hur ska det gå egentligen?! :O Hon tar ju en jävla massa onödiga foton! Hon kan knäppa 100 kort på typ en helt vanlig blomma.. inte okey! Men vi har kommit fram till att vi köper ett minneskort var! Smart va?! Men hade varit mycket bättre mad en egen kamera! För till exempel skolavslutningen.. vem skulle ha den då? Båda vill ju ha den! ;) Ahh få se hur det löser sig!
Jag har ikväll fått lite bilder av Mamuna av veckan och har även kollat runt lite på facebook. Men hoppas jag hittar fler bilder för dom här säger ju inte mycket..
Jag lyckades göra väldigt fina miner på vissa av bilderna men jag tycker ni inte är riktigt värd att få se dom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide