About Schmidt

Som sagt, jobba mellan 13 och 20. Ingenting jag dyrkar precis! Idag när jag kom hem så va jag dööö slut på, så jag sa till mamma att ikväll ska vi se nånting bra på tv för jag har haft en sån jobbig dag.. och hon lovade då mig det! Men inte kunde hon hålla det hon lovat.. hon hade redan bestämt vad vi skulle se och hon trodde jag skulle gilla det, men... tummen ner av oss båda! Ingen av oss såg ens klart den! Filmen hette, About Schmidt.

"Warren Schmidt har lett en säker, förutsägbar livslängd och arbetar i försäkringsbranschen i Omaha, Nebr. under många år, men nu står inför pension. Samtidigt är han tvungen att ta en ordentlig titt sin hustru, hans liv och hans relation till sin dotter. En serie lustiga händelser följer och Schmidt inleder en oförutsägbar RV resa för att delta på sin dotters bröllop i Denver."
Booooring! Det hände typ ingenting alls... Det ända som man reagerade på lite grann var att hans fru dog, men annars... ingenting! Jag rekomenderar inte den här filmen! Filmen får en stjärna av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide