Life as we know it

Nyss kommit hem från äventyret i Mårdseleforsen. Och jag hade nu tänk skriva om filmen Life as we know it som jag såg innan avgången dit. Filmen hade bra story och den var mycket bra! (Har egentligen inte tid att skriva så mycket eftersom jag nu set er annan film men jag försöker så gott jag kan.)
"Holly och Eric sattes upp på en blind date av sina vänner, Peter och Allison som är gifta. Efter Peter och Allison dödas i en olycka, utsetts de till vårdnadshavare till Peter och Allison dotter, Sophie. Så de flyttar in i deras hus och försöker sitt bästa för att uppfylla sina vänners önskemål. Men att uppfostra ett barn sätter en pressning på deras stil och de kommer inte exakt överens."
Mycket bra och rolig film! Jag rekomenderar den verkligen! (Nu minns ju inte jag så bra men jag minns iallafall att jag tyckte om den!) Filmen får fem stjärnor av mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide