men hoppsan

Jag är värdelös på att ställa väckarklocker, det säger jag bara! Be mig aldrig om det! ;) hihi. Jag skulle ställa klockan på kvart i sex imorse men det blev kvart över istället, hahah jag tänkte helt fel! (och jag fattar inte att jag inte lärt mig det än! ^^). Men man kan aldrig lära en gammal hund sitta! hihi eller hur? ;) Dessutom så lyckades jag försova mig några minuter också fast ända imponerad av mig själv att jag klarade sånt jag brukar göra på en timma på en halv timme idag! ;)

(jag började skriva det där kanske klockan 9 men jag blev upptagen med något annat så jag hann aldrig skriva klart. Men jag tänkte nu snabbt avsluta det här inlägget innan jag somnar!)
Även fast jag fick sova lite längre inatt så var jag fortfarande trött på jobbet.. kändes lockande ibland att slå igen ögonlocken ibland! hahah ^^ Men jag höll mig vaken, tror jag!? (a)
Efter jobbet så for jag och plockade upp Anton och körde iväg till Lyckan för att bada och sola men de andra (familj). Jag brände mig ganska mycket faktiskt (nästan imponerad) heh. Imorgon är jag ju ledig och då ska jag sola baksidan och försöka fixa till brännan fram på bröstet.. Men först måste jag ju på den där hudanalysen på Dr Morris.. kändes väldigt drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide