Rocky Balboa

Jag tror det var i lördags, eller fredags som jag såg filmen Rocky. Men jag skrev aldrig om den, så jag tänkte göre det nu. Men som sagt med mitt dåliga minne så lär jag ju inte minnas nånting! Jag vet inte vilken av alla filmer som jag såg, men bilden nedan är iallafall från filmen jag såg!
Måste ju ha varit en bland dom sista eftersom han inte är så ung på denna bild! ;)

Jag brukar ju skriva vad filmerna handlar om men jag tror nog de flesta har sett någon av filmerna och vet vad de handlar om! Jag tycker filmen var spännande, men mest bara när matchen pågick. Inte så mycket annars. Jag förvänatde mig mer av filmen eftersom jag sett några av dom och dom har ju varit bra. Fast jag kunde kanske inte hänga med lika mycket som t.ex. pappa som sett alla filmerna. Filmen får tre stjärnor av mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide