handledningsdag

Försov mig imorse typ 20 minuter.. kanske inte låter så mycket men jag brukar ställa klockan på 7 och då har jag exakt en timme på mig att göra mig i ordning. Och ibland händer det att jag inte ens klarar av det. Och då om jag försover mig i 20 minuter så blir det ju inte bara brottom, utan heltklart panik! Och när jag har panik så blir ju ingenting som det ska heller..och då får jag bara ännu mer panik.. kul situation där?!

Jag hann till skolan men det var inte mycket kvar tills klockan slog halv. Sedan märker jag att jag var den enda 9an på skolan och jag går då och kollar på klassrumsdörren och på en lapp står det att vi hade handledningdag och skulle vara på Fäbovallen klockan 9. -FUCK! Så jag brände hem och tog på mig lite bättre kläder. Sedan for jag och tankade eftersom det var inte mycket kvar i tanken. Köpte också lite fika på Statiol och sedan brummade jag iväg mot Fäbovallen.
-Bland de sista till skolan men bland de första till Fäbovallen! :)
Man fick spela kubb, brännboll, fotboll och gå tipsrunda m.m. Själv gick jag tipsrundan, spelade kubb och resten av dagen flummade vi bara runt lite. Hihi jag och Ronja vart så sugen på Shellcolan (från såndär automat) men vi fick inte lämna området.
Fast jag hade med mig vanlig cola och vatten så vi blandade ihop det och tillslut så smakade det ungefär som shellcolan! ^^ gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide