Wedding Daze

Har nu sett Wedding daze och jag gillade det jag såg. Mycket bra och rolig film! Hihi :) Dessutom bra handling (och slut..)
"Amerikansk komedi från 2006. Den unge Anderson har gett upp hoppet om att finna den rätta sedan han förlorat sin flickvän under minst sagt dramatiska omständigheter. Efter att hans kompis utmanat honom att försöka hitta en ny kärlek friar han till första bästa tjej. Döm om hans förvåning när hon tackar ja!"
Jag rekomenderar den till er alla! :) I filmen fanns det humor men den var ändå seriös! ^^ Nu har jag inte tid att skriva nå mer, för just nu kollat jag på NittiLeaks och ska sedan kolla mig runt lite tills nästa film börjar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide