2 ½ men - The new Charlie

Jag älskar det programet och jag kommer nog aldrig att tröttna på de heller! Men nu när Charlie Sheen blev sparkad så kände man ju: Vem ska kunna göra rollen Charlie lika bra som Charlie? hihi ingen! Nu har Ashton Kutcher fått rollen som Charlie och jag tror faktiskt att han kan fixa det ganska bra! Men inte lika bra som Charlie, vad jag tror iallafall. Kutcher har bland annat fått rollen för att locka en yngre publik och det tror jag nog han kommer lyckas med. Han ser ju bra ut! ;)
Vad tycker ni om att Ashton får rollen som Charlie? Tror ni han kommer göra det bra? :)
En sak som jag funderade över var hans ålder. Han ska spela storebror till Alan men i verkligheter är han ju yngre än honom! Kommer ju bara bli konstigt och irriterande om han spelar äldre men ser över 10 år yngre ut.. Har jag rätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide