allt måste se bra ut! Annars skäms jag ju!

Har idag försökt sytt så mycket som möjligt på klänningen till härskarinnan men det är fortfarande lite kvar att göra. Mikaela provade även den andra klänningen på scenen men det såg inte alls bra ut. Tror vi måste dra ner kjolen litegrann och eftersom det är ett ganska glidigt tyg så får vi kanske nåla fast överdelen i underdelen! Rosetten måste vi dessutom fixa! Den ska ju spreta ut, inte hänga och slänga.. Aah det är en hel del jobb kvar att göra, och jag hoppas vi klarar det! :)

Efter skolan hämtade jag mina springskor som jag glömt på idrotten i måndags och efter det så kände jag mig så himla hungrig att jag for till ica och köpte mig nånting sött att äta. För jag har lånat manuset för musikalen av Kajsa och jag ska typ läsa igen det ihelgen och då måste jag ha nånting att smaska på!

Under musikalen ska jag, Lina och Hanna stå i garderoben och hjälpa folket att ta på sig sina kostymer och då vill jag ha koll på vad folket ska ha för kläder och när de ska ha det och hur brottom det är! För om jag inte har koll på det så fårt jag panik! Så jag ska antingen skriva av scenhäftet eller så kanske jag tar det av kajsa eftersom hon tydligen hade ett extra. Men har inte fått svar än om jag får det eller inte. Men hoppas, för annars blir det en hel det att skriva... (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide