Bieber fever

Idag så var vi ju repat lite mer inför musikalen och det verkar gå ganska bra! Innan lunch så körde alla med kläder och det blev inte lika mycket kaos som jag trodde det skulle bli. Imorgon så tror jag alla kör både med kläder och smink. Alltså genrep typ. Men alltså, i rummet som vi ska vara och ge ut kläder i är svinkallt! Jag tror jag dööör! :O Skådespelarna kanske kommer bli varm men inte vi ju ;o Så imorgon tar jag på mig en stor varm tröja att ha på mig!
Idag så blev vi även klar med den andra klänningen men det kommer säkert dyka upp nånting som vi måste fixa eller så. Den första klänningen till exempel, där måste vi ju fixa rosetten och så att klänningen sitter fast..
När jag kom hem idag så satt jag mig vid dator och börja lyssna på lite Justin Bieber och jag tror faktiskt jag fått en liten bieber fever ;] hihi. Men han är ju så söt! Men jag tror inte jag är lite kär i honom som denna underbara flicka!

Jag kunde inte lägga upp klippet men klicka här för att komma till det.

Hihi så sjukt sött! Åh gud så glad hon blev! :) :) :) :) :) :) :) Det där gjorde ju hennes dag, eller kanske liv till och med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide