Jag kan inte bestämma mig

Jag hoppar hela tiden mellan blogg till blogg och jag trodde jag nu landat på min devoteblogg och skulle stanna där nu och inte byta eller göra en ny igen. Men det höll inte länge utan jag fick nog av devote eftersom man inte kan designa det som man vill där.. så jag skaffade nu en ny blogg här på blogg.se, även fast jag sparade min förra här på blogg.se men det vart någonting fel så det gick inte att designa om eller byta profilbild.. så jag har nu startat ännu en ny blogg här och jag tror jag nu haft kring 5 bloggar nu.. haha :] Men som sagt, jag kan inte bestämma mig vart jag ska blogga! Jag lämmnade ju först blogg.se eftersom alla koder förvirrade mig så men jag tror att om jag inte försöker designa om så ofta så kommer jag kunna hålla mig kvar längre vid bloggen (a) tssh. Jag lämmnade ju nu också devote eftersom det inte gick att designa om så mycket som jag ville.. aah jag har problem ;] hih
Jag kommer däremot inte att ta bort min blogg på devote eftersom jag snart kommer få nog på blogg.se och gå tillbaka till devote igen. hahah det skulle inte förvåna mig om jag känner så imorgon!
Min devote blogg - annasorlin.devote.se
Svårt att välja en av dom.. så jag tar båda! Men kommer just nu (tror jag) att uppdatera oftare här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide