onödigt vetande

När det är fuktigt ute och jag blir anfådd så får jag lite andningssvårigheter och idag när det regnade samtidigt som vi spelade fotboll så kände jag ju av det. men tur var så kändes det inte så mycket.
Så spanskan så såg vi lite film och gjorde några uppgifter och det var tre stycken i våran grupp som inte ens läser spanska..men det gick bra för dom tror jag och lite kanske dom fattade?! hih.
På NO:n så grävde vi först med håvar ner i surhåle (dammen nedanför skolan) och skulle leta efter småkryp men devar mycket svårt att hitta. Dom var inte stora alls! Efter det så fick vi göra lite handsalvor och lim. Jag och Philip bestämde oss för att göra lim och sedan fick vi ett instruktionspapper som visade hur man skulle göra en en papperspåse med hjälp av lite papper och limmet. Instruktionerna sög och limmet det med. Så i slutet så liknade det inte alls en påse.. ^^ hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide