två föreställningar gjorde, typ 4 eller 5 kvar! :)

Bara ett tag innan jag kulle fara till MB så kom grannens minsta pojke in i hallen(det händer ganska ofta.) Sedan efter han så kom hans pappa och då när dörren stod öppen så passade Doris på att smita ut. Asså guud så svår hon är att få tag på! Hon stannar ju aldrig! ;o Men tillslut fick jag tag på henne genom att locka med en boll(hon älskar fotbollar) och sen när vi kom in i hallen igen... då var jag inte nå glad!!!
Föreställningen ikväll gick bra! Tror inte det blev lika mycket krångel som den första föreställningen idag. Men vad vet jag.. Ikväll så fick jag iallafall vara häst igen, ändå kul! :) Hihi en gång så snurrades bandet till vagnen som vi skulle dra så vi i hästen blev ihoptryckta och det gick jätte trångt och trögt, + att jag hade vagnen ännu närmare fötterna då! Aah men vi löste det ganska bra!
Imorgon så är det våran jobbigaste dag, 3 föreställningar! (y) Men det kommer nog gå bra! Nu har ju båda uppsättningarna haft premiär, så det blir nog super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide