Run for your live

Jag bloggade aldrig igår eftersom det var biståndsdag som jag berättat om. Så jag hade inte riktigt tid. Sen när jag var klar så bytte jag om till matchkläder eftersom vi skulle spela match mot Vilhelmina. Men innan matchen så åt vi mat på knut'n som innan varje hemmamatch. När vi kom fram till tannen så fick vi våra nya träningsoveraller! yiiho eller? Min var jätte stor! Vet inte hur jag tänkte när jag valde den storleken.. 42! Men jag får väl vika upp ärmar och ben då ;)
Matchen gick bra men i slutet av första halvlek så fick jag så himla ont i magen, nästan spyfärdig.. så jag bytte och satt på bänken i början av andra också. Sedab fick jag spela sista tio eftersom magen kändes bättre, men det gjorde fortfarande ont. Så jag vart lite förbannad över att jag inte kunde spela så mycket! Men matchen slutade då iallafall 4-0 till oss. Super bra spelat tjejer! ♥
Jag fick dessutom hem de kläder jag beställt från Gina Tricot. tjoohoo! Kommer bild på det senare + linnet jag köpte på Lindex för ett tag sen som jag glömt visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide