Snart är det över..

Ikväll så var sista föreställningen för allmänheten. Uppsättning 1 är också klar med alla sina föreställningar. Asså gud, detta känns inge kul! Imorgon är det sista föreställningen :( cut cut cut, hih nejnej. Men det känns inge kul! Jag vill ju hålla på längre! Denna vecka har ju gått jätte fort..
JAG VILL INTE ATT DET SKA TA SLUT IMORGON! JAG VILL FORTSÄTTA I ALL EVIGHET! Hahah men det känns typ så ;o Jag kommer typ grina snart (a) hahaha! x]
Det känns typ som att man aldrig kommer träffa folket nå mer..(A) haha. Jag har ju lärt känna många! Men typ såna som jag pratar med nu kommer jag nog inte att prata med när detta är över..:( f*ck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide