Lite foton från turkiet

Jag tog inte mycket bilder från träningslägret i Turkiet men några hittade jag i mobilen. Jag har dessutom kollat runt lite på facbook och hittat några bilder från de andra men man kan ju inte spara bilderna..;o varför inte? Jag tänker ju inte sitta och printa varenda sida, så när jag kommit på hur man sparar eller nånting liknande så lägger jag upp de bilderna! Vet nu hur man kan spara bilder från facebook? I så fall, snälla säga till!


När vi stod på Statiol och väntade på avfärd så fick vi de här shyssta tröjorna att ha på oss i Turkiet! Awesome!


När vi satt på planet så löste jag såna här lösord eller vad det heter. När man hittat alla ord som man ska hitta så letar men sedan reda på de bokstäver som man inte använt och de bildar ett ord. Ordet som blev när jag löste detta lösord var: Bombardier. Hahah, jag sitter på ett fligplan (det är ett plan på bilden) och ordet blir bombardier. Känns ju inte sådär jätte säkert! hahah ;) men snacka om tajming!


Efter två dagar så såg Carros resväska ut såhär.. hahah! Inte precis någon ordning ;) Jag fattar inte hur hon kunde ha det sådär!


Vi bodde ju som sagt på Pegasos World. Underbart hotell! Aah säger inte så mycket mer!



I matsalen hade dom massa fina skulpturer av bland annat frigolit, choklad och frukt. Hihi jag tycker sånt är super coolt! Jag skulle vilja kunna göra det också! :)

Men som jag sa, jag hoppas jag kommer på någon sätt att kopiera bilder från facebook. Så ni få se lite mer hur det var i Turkiet på träningslägret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide