Vinnare av Champions League 2011

Jag har ikväll kollat på finalmatchen i Champions League mellan Manchester United och Barcelona. Själv är jag ett Barcafan och den jag avgudar mest är nog Puyol som enligt mig är den bästa backen i världen. Vart riktigt förvånad att han inte startade i start11an. Men eftersom det berodde på att han inte kände sig riktigt pigg så färstår jag varför han ståd över. Men vart riktigt glad när han iallafall stod som avbytare!
Matchen var spännande i början och imitten och det bara sprutade ut adrenalin i kroppen på mig, men i slutet kändes det ganska självklart att Barca skulle gå som vinnare av matchen. När det var ungefär kanske 5 minuter kvar av matchen så fick min prins äntligen komma ut på plan och spela! Men jag tyckte att han såg ut att vara pigg nog att kunna spela iallafall en halvlek. Men han fick spela finalen, och det tror jag han uppskattade väldigt mycket! ♥
Så nu är Barcelona världens bästa lag och det sitter ju aldrig fel! ;) Jag älskar hur dom spelar! Oftast bara ett tillslag och högt bolltempo. Samt att de alltid spelar som om de hela tiden har koll på vart resten av lagkamraterna håller hus. Det tycker jag är underbart att se! :) ♥
Till matchens kung- Lionel Messi! ♥ Världens bästa fotbollsspelare. Han är som sagt kung på planen och jag älskar honom och hans fotboll. Liten, snabb, påhittig och lyckas alltid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide