What are words

Jag har hört låten förut och jag tycker den är jätte bra. Sedan när man fick höra att han gjort den till sin tjej som hamnade i koma efter en olycka men sedan efter ungefär en månad vaknat upp. Vilken kille! HELT JÄVLA UNDERBAR! En kille med stort hjärta och inte tappar tron på att hans tjej ska bli normal igen!
Nu när jag såg videon för första gången så blev jag i tårar! Allvarligt! Fan, han borde få en jävla massa bunt pengar och priser. Fast det skulle ju inte läka några sår eller så..jag önska jag kunde fixa så hon vart som förut igen!!!! Det är han värd! Men även hon som aldrig gav upp och vaknade upp från koman igen!

Kommentarer
Postat av: elin

skitfin låt!

2011-06-01 @ 13:00:51
URL: http://canderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide