Det vart Umeå idag

Kände mig ganska pigg idag så det blev en resa till Umeå ändå. Fast piggheten varade inte länge utan när ungefär halva vägen gått så börjar det snoras och jävlas i näsan.. men aldrig att jag skulle vända om!
Wolverine.
Dagen har varit lite av en mardröm!
Men jag klarade mig igenom den iallafall och det är jag stolt över, fast lika stolt är jag inte över antal kläder jag köpt.. två byxor, en t-shirt och nå foundationgrej.. illa! Men vi drar snart iväg till luleå och då ska det shoppas shoppas shoppas som bara den! Fast innan det tror jag nog att jag ska beställa efter lite kläder också!
Så söt hon är! Visst?!
En shoppingdag i livfulla umeå en lördag med förkylning och huvudvärk, ingenting jag rekomenderar!
Vad har ni haft för er idag? :) Hoppas ni haft det betydligt bättre än mig iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide